Det där med sömn

Jag ligger fortfarande i sängen, men funderar på att börja ta mig upp. Jag har sovit mindre än sju timmar och ända känner jag mig väldigt pigg. Fast de fyra första veckorna sov jag ju max 5-6 timmar per natt och jag överlevde det också. Sista helgen sa kroppen emot ordentligt och jag sov i princip hela helgen för att ta igen all förlorad sömn, men ändå, haha ;) Jag vet ju att jag behöver 7-8 timmars sömn för att må riktigt bra, men ibland går det inte ihop med resten av schemat och då brukar sömnen inte vara min första prioritering. Tyvärr. Jag lovar att skärpa mig, för sömn är viktigt!

Klockan ett blir det gymmet med Rebecca. Tror även att Linus skulle följa. Det är bicepsträning som står på min planering idag och jag tror att Reb också skulle träna det. Roligt :)

Nu ligger jag och väntar på att mitt larm ska ringa. Patetiskt. Men det känns liksom fel att stänga av larmet och gå upp, haha. Jag är knäpp, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0