Första inlägget

Jag har bestämt mig för att starta en träningsblogg! Jag älskar att träna och ska blogga om min träning för att kunna se framsteg och även för att hålla mig själv och andra inspirerade och motiverade till att träna. Jag kommer också att skriva om allmäna saker som gör att man mår bra, osv :)

Just nu har jag lite "semester" från gymmet. Inte helt frivilligt dock, utan det har blivit så eftersom jag har varit borta så mycket. Har itne sovit hemma på en vecka och kommer inte att göra det förrän nästa vecka. Och ett uppehåll från träningen på en och en halv vecka känns ändå helt okej. Men jag måste erkänna att jag längtar MASSOR till gymmet! ;)

Imorgon ska jag på en typ "sporthelg" där man kunde välja olika aktiviteter. Jag har valt beachvolleboll. Tänkte att det kan vara bra att lära sig det nån gång, för jag är verkligen inte bra på det ^^. Jag hoppas att vi får bra väder. Det ser ju inte så lovande ut, men man vet aldrig :)



När jag har lärt mig att spela volleyboll ska jag hänga en massa på stranden och spela hela dagarna. Inser ni hur brun man blir då? Hehe! Jag känner att jag har solat alldels för lite i sommar och jag är jätteblek. Jag jobbade under de veckor då vi hade bra väder, och när jag blir ledig kommer förstås det dåliga vädret ;) Men men, jag har ju tid på mig att sola senare i sommar, för det kan ju inte vara dåligt väder jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0