Go mangooo!

Idag har jag sett film, läst bloggar och sovit. Haha, det känns inte som en så givande dag ;) Men nu börjar jag faktiskt må lite bättre!

Ett problem som jag brukar ha när jag är sjuk är att jag inte har någon matlust. Jag orkar helt enkelt inte äta. Jag brukar tvinga i mig mat eftersom jag vet att jag behöver energi för att kunna bli frisk. Men som sagt så mår jag bättre nu och jag är sugen på något att äta. Framsteg! Jag ska äta en mango nu medan jag ser klart filmen som jag började på tidigare idag. Har försökt hitta nå hallon i frysen, för jag hade för mig att jag köpte det för ett par dagar sen. Men jag hittade dom inte så det är väl någon annan som har ätit upp dem. Kände att det skulle vara bra med hallon eftersom de innehåller en massa c-vitamin och antioxidanter som jag kan behöva nu. Dessutom är det ju sjukt gott med hallon! Men mango får duga nu! Det är ju också gott :)


Kommentarer
Postat av: Nina

krya på dig!

2009-07-17 @ 22:08:51
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0