Godmorgon!

Ligger här i sängen och har nyss vaknat. Funderar på att stiga upp snart och äta frukost. Är som vanligt hungrig så här på morgonen. Linus ligger bredvid och kittlar mig. Haha ;)

Idag ska vi fara till byn en sväng och göra några ärenden. Ska ska fara till biblioteket och apoteket. Och så ska jag lämna tillbaka en film som jag och Emmy hyrde igår. Vi hade tjejkväll med en komedi, jordgubbar, annanas, choklad och cider. Mitt nyttiga liv funkar ju helt utmärkt, haha ;) Choklad och cider borde finnas med i kostcirkeln ju!

Dagens gympass blir nog mage och rygg. Och eventuellt intervallträning efteråt. Eller så ar jag ut och springer ikväll? Hmm. Vi får se. Ska försöka få med mig Linus till gymmet idag :)

Nu försöker Linus störa mig på alla möjliga sätt. Han k'nner sig nog lite ensam när jag umgås med dator n istället för honom, hehe. Så nu kryper jag ner hos honom ett tag och myser!


Gammal bild på oss. Tror det var i höstas, haha. Och vi är flummiga som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0