Inlines!

Jag trodde nästan att Linus försökte döda mig när vi åkte inlines idag. Vi åkte våran korta runda som är 8 km, men vi höll ett väldans högt tempo så jag blev sjuukt trött ändå. Var nästan sugen på att lägga mig ner i diket och vägra åka vidare, haha. Men jag kämpade på, för jag hatar att ge upp ;) Men det märks att Linus spelar hockey, för han har tekniken och en massa benmuskler, så det är ju mycket lättare för honom ;) Men jag ska bli bättre på att åka, jag lovar!

Nu har vi badat, duschat, osv. Och jag har skurit annanas och sodastreamat dricka (provade funlight appear, har aldrig provat den smaken tidigare, men det verkar gott^^) och så ska vi poppa popcorn. Sen blir det fiiiilm! Myspys!


På några år är jag lika snabb som dom här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0