Lyckat träningspass

Träningen idag gick bra! Fast nackdelen med att jag och Rebecca tränar tillsammans är att vi surrar sjukt mycket, haha. Vi pratar ungefär lika mycket som vi tränar, så det tar dubbelt så lång tid när vi tränar tillsammans. Men det gör inget, för det är ju roligare ;)

Hur som helst så kändes det rätt mycket i magen idag. Det var ett ovanligt bra magpass! Jag skulle ju träna rygg också, men det blev bara 3 set för ländryggen. Jag har nämligen träningsvärk i baksida axlar och övre delen av ryggen sen träningen igår. Underbart!



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag kommer ihåg när vi tog dom där bilderna ;)

2009-07-28 @ 20:50:56
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0