Mitt nattsvammel





Jag har hunnit med en halvtimmes kvällspromenad. Hehe, kanske lite sent att vara ute halv två en onsdagskväll, men det var skönt. Jag kände att jag behövde frisk luft. Och så är det ju bra att ha lite tid för sig själv när man kan tänka igenom en massa. Då slipper man tänka på allt precis när man ska sova, för då somnar man ju aldrig. Och så känner jag att jag blir så lugn av att gå ute alldeles själv när det är tyst och lugnt. Man blir liksom så lugn och fridfull. Jag känner liksom på riktigt att det är härligt att leva.

Och nu känner jag att jag är för trött för sånt här, så det känns som att jag mest bara svamlar på. På nätterna kan min djupa, seriösa sida komma fram, och jag tror att jag är smart, men dagen efter när jag är pigg så fattar jag inte hur jag tänkte, haha. Så nu blir det nog sängen för min del! Fast först ska jag äta en frukt och läsa lite :)

Dagens steg: 17452


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0