Mycket att göra idag

Vi har nyss vaknat. Alltså har vi sovit i typ tio timmar :O Haha, men skönt var det!

Efter frukosten ska vi gå ut på byn och fixa grejer. Vi ska gå till trafikskolan och sen ska vi till konsum. Jag ska köpa sojakorv, för det verkar som att Rebecca, Hanna och Cecilia ska komma hit ikväll, och vi kanske ska grilla. Och då måste vi ha sojakorv eftersom Reb är vegeterian. Och jag tycker att sojakorv är mycket godare än vanlig korv, haha ;)

Sen ska jag hinna träna också. Har planerat att träna ben och biceps idag. Om jag hinner båda alltså :)

Och så ska jag laga mat. Det blev kvar köttfärs från igår, så jag tänkte göra en köttfärspaj. Kanske med lite wokgrönsaker? Hmm. Vi får se vad jag kommer på ;)

Nu ska jag fortsätta äta frukost! Dagens frukost är yoghurt med müsli, ägg på crisp n' light och så dricker jag grönt te. Perfekt start på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0