Tatueringen





Redo för en dag i Piteå. PDOL, here we come!

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag skulle ju följa med Linus när han skulle tatuera sig och tänkte boka tid för min tatuering samtidigt. Då sa tatueraren att jag kunde få tatuera mig när han var klar med Linus. Det var jag ju inte riktigt förberedd på, men jag tänkte att det kunde ju vara kul. Jag ringde och förberedde mamma på att jag kanske skulle tatuera mig redan samma dag och hon sa att det var okej.

Jag tittade på när Linus blev tatuerad och det såg inte ut att göra så jätteont, så jag bestämde mig för att göra det. Jag var jättenervös och spänd, men det gick! Det gjorde ont närmast fotknölen, men resten gick ganska bra. Det var inte lika smärtsamt som jag trodde, haha. Och det var tur att Linus var där och höll mig i handen. Annars hade jag nog inte vågat, haha ;)

Så här ser den ut: 



Jag har utgått från två olika tatueringar som jag hittade på Gaddad.se, och så ritade jag av på OH och mixade ihop dem. Sedan har jag gjort om den lite också. Och noterna var från början stjärnor, men det kändes mer personligt med noter. Med betydelsefullt för mig. Hur som helst så är jag jättenöjd! Och ingen i hela världen har en likadan tatuering som jag ;)  

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fin den blev :D haha, du har ju inte ens sagt att du skaffat en ny blogg ;) <3

2009-07-25 @ 10:11:53
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0