Äntligen träning!

Jag och Linus var på Konsum och handlade lite godsaker inför kvällen och morgondagen. Sedan skulle Linus se på fotboll och jag passade på att fara till gymmet. Det var grymt härligt att få träna och det känns att jag har haft ett uppehåll på drygt en vecka. Jag tränade ben och biceps idag och det gick rätt bra. När jag körde benpress märktes det att jag inte har tränat på ett tag. Jag brukar klara minst 140 kg, men nu var det tungt med 136, haha. Men för övrigt märktes inte så stor skillnad!

Nu ligger jag hemma i soffan och väntar på att matchen ska ta slut. Har fortarande på mig träningsshortsen och sport-bhn, för vi ska fara ut å åka inlines när Linus är klar. Jag ska ligga och halvsova tills vidare. Måste ju å lite mer energi ;)


Detta inhandlades idag på konsum. En tidning, annanas, 2 loka, funlight, müsli, morötter, kiwi, Extra drops och tuggummin. Gottgott!

Vi hyrde en film också. När vi kommer tillbaka från inlinesrundan ska vi först bada i badkaret och sen se film. Myskväll ;)


Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

...ser typ ut som när jag har handlat! :D

(enda som saknas är keeeeeson)



kram!

2009-08-29 @ 14:19:49
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0