Planer för fredagen

Nu har vi vaknat och sitter å äter frukost. Jag ska snart försöka ta mig iväg till gymmet och träna axlar och triceps. Egentligen borde jag vila idag, för jag har tränat rätt mycket den här veckan, men jag kommer att vila lördag och söndag och det får räcka, haha. Ett till träningspass borde ju kroppen klara av :)

Senare idag kommer Linnea hit. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det var meningen att det skulle bli fest, men det blev inte, så nu får vi komma på nåt annat kul :)

Idag far Linus bort på fiskecamping med Viktor och är borta hela helgen. Och imorgon far jag till Byske eftersom min familj är där. Och jag blir nog där till på måndag. Så vem ska nu ge mig massage, smörja in mig med bodylotion och kittla mig så att jag blir sur? Hmm. Aja, några dagar klarar jag mig utan det ;)

Jag måste ta hand om disken och sånt. Det ser hemskt ut i köket :O

Gårdagens steg: 12951





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0