Engelska

Jag har blivit dålig på att uppdatera här. Har som bara blivit varannan dag på senaste tiden känns det som. Jag som brukar skriva varje dag annars ;O

Igår gjorde jag typ ingenting. Hade skola från tio över åtta till tjugo över fyra och var sjukt trött. Hehe, som alla andra måndagar alltså. Jag for hem till Linus på lunchen å sov, för det är ju närmare än att gå till mig. Mötte Linus på vägen dit för då var han påväg till jobbet :)

Under kvällen pluggade jag engelska. Har fått lite mer koll på alla dessa författare nu. Men jag har bestämt att jag inte ska ha så höga krav, för förra gången fick jag ju vg genom att chansa på en massa, så jag borde klara det även om jag inte pluggar ;P Men jag ska kolla lite mer på det iaf! Och så måste jag ju läsa ut boken. Typ bara 20 sidor kvar nu, så det kan jag ju läsa ikväll. Ska även kolla igenom lite glosor å sånt, så idag blir det mycket engelska! Men det är ju rätt nice :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0