Första skoldagen

Idag var första skoldagen på en vecka. Det var jobbigt att vakna imorse. På lovet sover man ju typ till tolv och att vakna sju känns ju lite drygt då. Speciellt eftersom jag inte kunde somna igår. Är man van vid att lägga sig tre-fyra går det ju inte att somna när man lägger sig tolv ;P Det är ju ganska självklart egenligen, haha. Men det lär gå lättare att somna ikväll när jag är trött av för lite sömn. Och inatt blir det nog så att jag sover hos Linus :)

Idag tränade jag ju för första gången på två och en halv vecka. Det gick bra! Kände mig lite svag, men orkade ändå mer än jag trodde! Jag får ju inte träna så hårt eftersom jag äter pencillin, så jag tar det lugnt.

Och dagens bästa nyhet är att Ellinor har kommit tillbaka! Hon var våran sånglärare och körledare under förra vårterminen och nu är hon tillbaka! Vi har ju haft A-G tidigare under hösten, men hon var ju sjuk mer än vad hon var på skolan och då är det ju bra att hon har slutat, för vi måste ju få undervisning :) Och Ellinor är min favorit bland alla som vi haft i sång och kör! Man blir som så glad av henne! Grymt bra att hon är tillbaka!

Efter middagen började jag plugga och är i princip klar med religionsprovet och svenskan nu. Lite finjustreringar bara! Nu kanske jag ska ta å börja med mitt arbete om Shakespeare. Nylén frågade idag om vi var klara. Jag sa att jag hade lite kvar, men jag har inte ens börjat, haha ;P Kanske bäst att göra det nu!




Vi flickor i helgen! Snodde bilden från Alice :)

Kommentarer
Postat av: Helene

åh, men vad fina ni var :D

2009-11-03 @ 19:58:14
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Helene

åh, men vad fina ni var :D

2009-11-03 @ 19:58:21
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0