Julfika!

Oj, märkte att jag inte har skrivit nå idag! Har glömt det ;P

Imorse var det för en gångs skull JAG som låg kvar och sov och Linus som skulle upp. Tandläkartid klockan åtta är ju inte så roligt ;) Men kul att ha lite ombytta rollen ibland, haha. Jag fick mysa med Kurre istället. Han slickade mig en massa i ansiktet. Mmm. Mysigt alltså :P

Idag hade jag två lektioner och sedan for jag på gymmet. Har haft enormt mycket träningsvärk i ryggen idag. Usch så jobbigt! Eller på ett sätt är det ju skönt med trningsvärk, men inte om man har så ont att det gör ont att luta sig bak på en stol typ ;P Men idag tränade jag biceps och lite ben och det gick bra!

Efter middagen fixade jag och Linus julfika. Det blev glögg och mjukpepparkaka. Doften av glögg gör ju att man nästan blir hög av lycka för att man tänker på julen ;) Och så hade vi ju julmusik på också. Och nej, jag längtar verkligen inte till julen.. Varför tror ni det? ;)

Under kvällen har jag pluggat mer psykologi. Är nästan klar med beteendeperspektivet nu. Inte riktigt, men det är iaf inte mycket kvar och det hinner jag kanske göra imorgon :) Känns skönt att vara på gång med det i alla fall!

Det här var min myskompis imrse! Men bilden är från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0