Mysig söndag

Det blev en riktigt lugn kväll igår. Jag och Linus såg på Robinson. Skulle nästan vara lite kul att vara med där ;) Fast när jag är trött och hungrig är mitt humör inge vidare, så jag tror inte att dom andra skulle så ut med mig, haha ;P

Imorse vaknade vi nio för jag skulle upp å sjunga. Kören skulle träffas klockan tio för att öva igenom låtarna, och sen sjöng vi klockan elva. Det var riktigt kul! Det finns ingen annan än jag i kören som är under 40, hehe ;)

Sen for jag tillbaka till Linus och vi spelade guitarhero med trummor och sång. Har inte spelat annat är vanliga GH tidigare. Hehe, det var riktigt svårt! Jag, Linus och Charlie gick runt så att alla spelade allt. Trummor var helt klart svårast! Fast det andra var också svårt. När man skulle sjunga såg man ju knappt texten. Eller så är det jag som börjar bli blind? ;O

Sen for jag och älsklingen ut på skyltsöndag en sväng. Vi kollade i lite affärer, drack lite glögg och jag började få lite julstämning. Härligt! Klockan fem drog jag ut på byn igen för då skulle jag samla underskrifter till Musikskolans Vänner. Vi fick nästan ihop 500 namnunderskrifter!!! Det är mer än vi behöver för att ha en folkomröstning, vilket är helt perfa! Jag ska ta med en lista till skolan och fråga kompisarna om dom vill skriva på :)

Klockan sex var det fyrverkerier som vi var å såg på. Sedan for jag och några fler vidare till Accentövningen. Vi sjöng julsånger där. Mysigt! Nästan söndag har vi två framträdanden, varav ett är i storforsen. Det blir nice!

Nu har jag julpyntat mitt rum också. Jag älskar att julpynta för det hjälper mig att komma i julstämning. Jag har nog mer än de flesta har. Men jag hade ännu mer när jag var liten, så jag börjar ju faktiskt trappa ner lite iaf ;) Men en tanke slog mig! Det här kanske var sista gången jag julpyntade det här rummet! Om allt blir som det ser ut nu så flyttar jag och Linus ner till Umeå och pluggar nästa år. Då blir det väl att julpynta lägenheten där istället. Läskig tanke, men ändå kul liksom. I'm looking forward (vad heter det på svenska?!?) till framtiden. Det blir ju liksom ett nytt liv. Spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0