Onsdag :)

Vi såg på The Notebook igår :) Enda nackdelen är att den är typ två timmar lång och slutade efter två nån gång, så jag hann bli lite trött. Hade kunnat somna efter halva filmen, men tvingade mig själv att vara vaken för jag ville inte missa något, haha :)

Idag hade jag min första lekton halv tol och så slutade jag tio över tre. Har haft bas&gitarr, religion och engelska. Efter engelskan var jag trött, hungrig och ville bara hem, men eftersom jag hade burit med mig min tunga gymväska till skolan tvingade jag mig själv till gymmet ändå, för man vill ju inte bära en tung väska i onödan ;P Det blev inte något jätteeffektivt träningspass, men jag körde lite mage och lite ben. Lite halvengagerat, haha ;P Men bra att väcka musklerna lite efter min sjukperiod! Och det roliga var att Maria var på gymmet! Inte ofta jag träffar henne! Vi pratade om typ allt möjligt och det var väl det som gjorde mitt gympass värt besväret, haha :)

Under kvällen har jag bakat en chokladkaka som jag tror blev jättegod! Sen var jag med Lina på buggen eftersom föräldrarna skulle vara där och få information om buggtävlingen 12 december. Så idag var jag Linas mamma, haha. När vi kom hem gjorde jag klart svenskan och så har jag kokat te åt mig och Lina. Nu blir det en lugn kväll utan några planer :) Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0