Öppet hus

Igårkväll var Johanna och Christoffer här. Grymt kul! Det var längesen vi umgicks. Det känns som att jag har så fultl hela tiden. Det är så många som man ska hinna träffa :O Har saknat Chris&Jo, så det var kul att få umgås med dom igår :) Vi sjöng singstar och såg på idol. Och jag hann NÄSTAN göra en kladdkaka under en reklampaus. Inte riktigt. Och jag failade litegrann, men det var ingen stor fail, så det gick bra ändå ;)

Nackdelen med att Linus har börjat jobba nu är att han är så pigg på morgnarna. Tidigare var det alltid jag som örsökte få upp honom typ vid tio, men nu väcker han mig vid sju och är pigg. Då är inte jag pigg. Men jag överlever ;) Ligger ändå kvar å vägrar gå upp, hehe.

Idag hade vi öppet hus på skolan. Vi spelade fyra låtar. Det var allt jag behövde göra idag ;) Gode chill faktiskt! Det gick visserligen inte så bra, men vi hade ju knappt nån publik så det gjorde ju inte så mkt ;P Egentligen skulle jag ha varit med och burit grejer klockan nio också, men det "glömde jag bort".


Kommentarer
Postat av: Berra

Håller med :P Vi måste försöka att träffas oftare :)

2009-11-28 @ 18:29:18
URL: http://christofferberell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0