Pepparkaka!

Imorse gjorde jag bort muntliga nationella provet i svenska. Det gick väl sådär, haha ;P Pratade lite snabbt och osammanhängande, men jag överlevde iaf. Och det är skönt att ha det bortgjort ;)

Under eftermiddagen hade vi föreläsning och "respekt" men det handlade bara om sex och relationer, haha ;P Men hon som pratade var rolig så det var faktiskt en bra föreläsning! Ingen sån som man somnar på iaf ;P

Efter middagen bakade jag och Linus mjukpepparkaka! Den blev jättegod ;) Vi är bra på att baka, haha! Och nu ser han på hockey och jag ska väl typ läsa bloggar eller nå, för jag orkar då inte se på hockey ;)


Kommentarer
Postat av: Roger aka Miriam

Jag tyckte din redovisning var en av de bästa, faktiskt

2009-11-05 @ 21:50:55
Postat av: Emma

Tack! Jag tycker att alla andras har varit bättre, haha ;P

2009-11-07 @ 11:28:29
URL: http://nyymaan.blogg.se/
Postat av: aangeelahh ♥

hhejhhej :)

fiin blogg ♥

frågestund på bloggen, fråga gärna nåt (a)

2009-11-07 @ 14:16:22
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0