Benträning idag :)

Vet ni vad jag gjorde inatt? Det var varmt så jag tänkte öppna fönstret och då lyckas jag fälla ner ett glas som står där och det går i tusen bitar. Kul alltså! Glas i sängen, under sängen och typ överallt. Och sånt är ju extra jobbigt på natten när man är trött ;P

Idag efter skolan for jag till gymmet. Jag har träningsvärk i axlar, triceps, lats, mage.. Typ överallt. Inte i biceps, men eftersom jag tränade biceps igår kunde jag ju itne göra det idag igen, haha ;P Det fick bli ett benpass. Jag har ju bestämt att jag inte ska träna ben så ofta och jag tränade ben förra veckan, så egentligen skulle jag inte ha tränat ben, men vad har man för val när det är enda ställen man inte har träningsvärk på? ;)



Kommentarer
Postat av: Lama

Sv: tack :)

Hm, på bilden är håret extremt urtvättat, men jag använde Schwarzkopf brilliance kashmir senast :)

2009-10-07 @ 19:42:54
URL: http://columbine.blogg.se/
Postat av: Amanda

gud är den bilden tagen nyligen? det är ju verkligen höst :O

2009-10-13 @ 22:03:53
URL: http://amaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0