Underbart!

Har nyss kommit hem från gymmet. Idag har jag både tränat styrka och kondition och det gick JÄTTEBRA! Det blev ca en halvtimmes styrketräning för biceps och sedan sprang jag på crosstrainern i en timme. I våras var jag duktig på att andvända crosstrainern och sprang iaf ett par gånger i veckan, men nu har det inte blivit mycket konditionsträning, men den ska återupptas nu. Jag trodde att det skulle bli jobbigt att springa och att jag skulel bli tvungen att stanna en massa å vila, men jag klarade hela timmen utan pauser. Var rätt slut efteråt och jag måste säga att jag ÄLSKAR den känslan. Då vet man liksom att man har kämpat på ordentligt ;D


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej, vilken fin blogg du har! =)

Allt bra idag? =)

2009-10-08 @ 17:04:35
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0