Axlar och lite triceps

Har varit en sväng på gymmet och måste säga att axlarna är helt SLUT! Hehe, skönt. Körde även lite triceps, men inte alls mycket. På nästa triceps&axlar-pass ska jag fokusera mer på triceps och mindre på axlar. Tror att det bli på tisdag. Och imorgon blir det kanske biceps och nåt mer. Vet inte riktigt vad än ;)

Tisdag åker jag ner till Umeå och jag tänker ha en liten paus från träningen resten av veckan eftersom jag misstänker att jag inte kommer orka träna efter. Och så kommer jag igång måndagen om jag känner mig piggare då. En paus från träningen kan ju behövas ibland, och när man inte KAN träna så behöver man ju inte ha dåligt samvete över att man inte tränar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0