Datakunskap

Jag har gjort klart hela moment 1 i datakunskapen nu :) Bara fyra moment kvar. Får se om jag gör moment två idag eller imorgon. Det är tre uppgifter i moment 2 och det verkar vara rätt lätt. Så det blir nog inga problem :)
Jag har även börjat skriva ett eget slut på "Of mice and men". Behöver inte vara klar med det förrän vecka 43, men om man gör bort det nu så slipper man ju sen. Nu har jag iaf kommit en liten bit på vägen :)

Sen har det inte hänt så mkt mer. Har sett på ett par avsnitt av sex and the city och ätit riskakor. Rätt härligt måste jag säga ;)

Jag känner mig itne riktigt lika svullen nu längre. Jag hoppas att det har gått över imorgon, för då ska vi på krogen. I boden, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0