Fortfarande glad, haha ;)

Jag känner mig grymt effektiv idag! Det tog bara två timmar att fara till skolan för att hämta böcker, träna, byta om, handla på apoteket, handla på konsum och cykla hem. Och jag stressade inte ens!

Dagens träning gick bra! Blev lite omotiverad till att stå och lyfta vikter precis innan jag skulle fara till gymmet. Jag hade ju så sjukt mycket glädjeenergi i kroppen att jag hade kunnat springa ett helt maraton och då kändes styrketräning lite för stillsamt, haha. Men så fort jag kom igång så var det jätteroligt ;D

Eftersom jag kom hem rätt tidigt så hann jag göra bort det mesta av psykologin redan innan jag började laga middagen. Dagens middag blev förresten fisk och potatis. Gott gott!

Klockan sju är det styrelsemöte, så jag hinner läsa klart kapitlet i psykologin innan jag far iväg. Och Erika ska ta hand om Lina ikväll. Det var ju bra, för då slipper hon vara med på styrelsemötet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0