Hårfärg, Boden, träning

Jag har vaknat och nu sitter jag här med hårfärg i håret. Tyckte att jag började få för mycket utväxt. Och nu hoppas jag att håret inte ska falla av, för att blondera det är ju inte så bra, haha ;) Nästa gång det ska färgas blir det nog nå mörkare. Eller vi får se ;) Är sugen på lite rödaktigt igen, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Men det är ju ett senare problem ;)

Jag hoppas hoppas HOPPAS att jag kan följa med till Boden ikv! Skulel vara jättekul. Mitt största problem nu är att jag inte kan skratta så mkt, för då gör det lite ont. Haha, kan ni tänka er en icke-skrattande Emma? Shit, vad svårt alltså. Aja, jag får väl försöka ;)

Jag är sjukt träningssugen!!! Har inte tränat sedan i tisdags. Det känns som att det är en evighet sen. Men det är fortfarande några dagar kvar innan jag kan träna. På tisdag ska jag få ta bort stygnen och efter det kanske det går att träna? Jag hoppas det! För jag får ju lite abstinens, haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0