Lång skoldag?

Imorse hade jag ju körlektion! Det gick bra. Vi finslipade på lite grejer och jag är godkänd på allt. Nästa gång blir det "Lilla uppkörningen" och efter det ska vi öva på saker som jag är osäker på. Jag tycker att jag är osäker på allt och skulle vilja ha minst fem lektioner till, men det är väl bara att köra på och hoppas på det bästa ;)

Idag fick vi prova studentmössor. Känns lite tidigt att göra det nu när vi nyss börjat skolan, men då lär dom ju komma i tid iaf ;)

Det blev inte mycket lektioner idag. Vi hade svenska men behövde inte vara där eftersom det var inspark för ettorna. Men jag och Reb tänkte att det var lika bra att jobba på med vårat arbete ändå. Fast man kan ju inte påstå att vi fick så mycket gjort under lektionen ;P Och sedan skulle vi ha psykologi i två timmar, men lektionen var inställd så jag hade egentligen kunnat vara ledig idag, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0