Måndag

Idag har jag varit trött. Men så brukar det ju vara på måndagar ;P Men jag har väl haft en rätt bra dag ändå! Morgonen började med engelska B och för en gångs skulle så gjorde vi nånting på lektionen. Det kändes ju lite mer givande att vara på skolan då. När vi itne göra något hade man ju lika gärna ha sovmorgon ;)

Sedan for jag till gymmet. Idag blev det lite biceps. Dock inte så många övningar, men rätt lagom. Har träningsvärk i axlarna sen igår och det känns ju superbra, haha! Det är inte så ofta jag har träningsvärk i axlarna. Inte så ofta jag har träningsvärk överhuvudtaget, faktiskt. När jag har haft uppehåll från träningen i typ en vecka får jag mkt träningsvärk sen när jag börjar om.

Eftermiddagen bestod av musiklektioner. Lite tjafs med en lärare. Gaaah, man kan då bli galen på henne! Hon förstörde mitt humör under de sista två lektionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0