Mer sång idag

Det gick hyfsat bra att sjunga igår. Koncentrerade mig mer på spelandet än sjungandet, haha. Men det är ganska skönt att inte tänka på att man sjunger ibland. Jag har ju scenskräck och när jag ska sjunga inför folk så GÅR det inte. Men om jag inte tänker på att jag sjunger så går det ju bättre, haha ;)

Kvällen avslutades med en film hemma hos mig. Filmen var bra, men jag var så trött att jag höll på att somna i slutet. Det var riktigt jonnigt att hålla sig vaken, haha ;P Och när ilmen var slut gick jag och Linnea direkt å la oss och jag somnade typ på en gång. Det var längesen jag sov så mkt en natt. Inte i antal timmar kanske, men liksom den där djupa sömnen.. Den får jag typ aldrig ;O

Anledningen till att vi är vakna nu är att vi ska sjunga idag igen. övning klockan tio. Yäääy. Hade hellre sovit ett par timmar till, men man får inte alltid som man vill ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0