Musik å sånt

Under kvällen har jag varit på körövning. Första gången med Kerstin som körledare! Det var kul och det är ju så grymt mycket lättare att bara sjunga än att leda kören. Så det här blir nog bra! Mycket mindre press på mig iaf, haha :)

Nu ringde Inger och sa att jag skulle vara utanför kommunhuset tio i åtta imorgon. Jag är med i styrelsen för "Musikskolans Vänner". Jag vet egentligen inte vad det innebär. Tror att vi ska försöka rädda musikskolan eller nåt. Jag har inte hunnit vara med på något styrelsemöte än, så jag har ingen aning om vad vi håller på med, haha. Men tydligen ska Piteå-Tidningen fotografera oss imorgon tio i åtta så jag ska dit då och vara på nån bild. Känns ju grymt tidigt att vara där tio i åtta, men jag ska nog överleva det ;)

Jag kom på nu att A-G gav oss i läxa att hitta nå Youtube-klipp som visade att kroppshållningen påverkar rösten vid tal och sång. Jag har itne hittat nåt. Kan inte påstå att jag har letat speciellt noga heller, men ändå. Men jag kan ju alltid skylla på att min dator är trasig. Jag ska ju faktiskt lämna in den nån gång nu i början av veckan. Visserligen är det typ bara strömsladden som det är fel på, men ändå ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0