Musikskolan

Under kvällen har jag varit på ett styrelsemöte för Musikskolans vänner. Mycket intressant faktiskt! Jag trodde att det liksom var kört, men det verkar som att det fortfarande finns hopp kvar. Måste säga att det är riktigt kul att vara engagerad i en sån sak. Musiken är ju jätteviktig för alla!

Jag blir hemma från skolan imorgon också. Ska nog ut på kvällen om det känns bättre då, men jag behöver sova för jag fortfarande trött, och att ha lektion tio över åtta imorgon känns alldeles för krävande just nu. Så jag ska vila och se hur läget är imorgon och så kanske det blir krogen på kvällen. Men ska jag dricka med sugrör då?!? Haha, får lösa det där på nåt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0