Of mice and men

Läste nyss ut boken "Of mice and men" av John Steinbeck. Det är en bok som vi läser i Engelska C. Hela kursen handlar ju typ om litteratur ;P Jag bestämde mig för att läsa ett kapitel per dag tills jag hade läst ut den, men idag läste jag två kapitel för de sista kapitlena var så korta. Typ bara 15 sidor, så det gick ju snabbt. Men jag måste säga att det var ett rätt oväntat slut. Hmf. Hade inte trott att den skulle sluta så! Men vi har ju fått som uppgift att skriva ett eget slut på boken, så då kan jag ju få den att sluta lite bättre, haha ;)

Kanske kan se filmen också? Fast jag tror att vi skulle göra det på nån lektion...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har du fått pappret med uppgifterna på? För där kan du ju välja mellan tre olika uppgifter, jag tog ett alternativt slut för det verkade roligast :)



Kram!

2009-09-16 @ 07:02:58
URL: http://asleeponasunbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0