Redo för en lång bussresa!

Nu är jag hemma! Har haft lite lektioner å så har jag varit och tränat. Har även hunnit vara på biblioteket och lånat boken: "The other side of the story". Jag har läst den tidigare, men det är en sån där underhållande bok som man kan läsa flera gånger. Dessutom fionns det ju inte något stort utbud av engelska böcker på biblioteket i Älvbsyn, så det fick bli den :) Behöver ju ha något att göra på bussen!

Jag for förbi pärlfoto också och tog ett foto till körkortet. Nu är alla papper inskickade också :) Snart får jag mitt riktiga körkort, haha. Måste ju vara lite större känsla än att ha ett papper ;)

Nu ska jag snart börja fara. Jag ska fara å köpa en tidning innan också. Och kan lite godis, haha. Jag brukar inte äta godis mitt i veckan, men hur ska man annars överleva bussresan? ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0