Shoppingplaner!

Inatt har jag sovit riktigt bra! Det behövdes verkligen :)

Idag ska jag till Luleå. Ska shoppa! Känns mycket välbehövligt! Jag har inga byxor. Och jag kan ju inte gå omkring i shorts eller kjol/klänning hela vintern, så idag ska jag gå på jeans-jakt!Tycker att det är lite jobbigt att prova jeans, för dom brukar vara så olika stora trots att det är samma storlek. Och jag vet inte ens vad jag har för storlek. Så då år man väl chansa och hoppas på det bästa!

Ikväll ska jag sjunga med kören på Lillstrand. Och sen ska Linnea sova hos mig :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men det behövs inte, Benjamin skulle vara hemma då så han kan skjutsa, och så skulle vi ta mammas bil, så vi behöver inte betala nå bensin då :D

2009-09-05 @ 10:54:58
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0