Simma!

Det var jätteskönt att simma! Vi simmade i en timme och i slutet började det verkligen kännas i armarna. Hehe, härligt! Jag tränade triceps och axlar idag på gymmet, så jag var ju redan rätt slutkörd i musklerna. Kanske till och med lyckas få träningsvärk imorgon? Man kan ju hoppas ;)

Simma ska jag helt klart göra oftare! Det är ju skönt, avslappnande och samtidigt bra träning. Och jag tror att jag höll lite högre tempo än vanligt idag eftersom jag simmade med Chris och han är ju lite snabbare än mig, haha. Så jag försökte att inte simma så sakta att han blev uttråkad iaf, även om jag kanske inte var jättesnabb, haha ;)

Duschade med Cissi för hon hade varit på gymmet och då sa hon att vi måste börja med datakunskapskursen innan den här veckan är slut, för annars blir vi IG-varnade. Skriftligt. WTF? Vi skulle ju ha ända till jul på oss att bli klara och skulle jobba i eget tempo. Men men, jag antar att det är lika bra att göra nån uppgift ikväll då :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0