Simning ikväll!

Godmorgon! Inatt har jag sovit bra, haha. Ingen stress som stört min sömn iaf! Mycket skönt måste jag säga. Nu har jag nyss mejlat till två av styrelserna som jag är med i och planerat lite inför kommande styrelsemöten. Haha, jag känner mig lite engagerad ibland. Jag vet inte om jag ska vara med i gymnasiestyrelsen i år också. Har varit med där i två år, men är inte säker på hur det blir i år. Det räcker nog för mig att vara med i två styrelser ;)

Idag har jag två lektioner och sedan ska jag till gymmet. Ikväll ska jag och Chris fara å simma. Det var grymt längesen jag gjorde det! Hade velat simma mer i somras, men jag vr ju smart och tatuerade mig i juli och fick inte simma på sex veckor. Hehe, I'm so bright! Men nu har tatueringen läkt och är jättefin, så nu blir det simning igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0