Snart är det över!

Ikväll har jag pluggat körkortsteori. Som vanligt, haha. Men snart är denna plåga över ;) Idag har jag läst lite i körkortsboken och spelat Linus körkortsspel litegrann. Men jag blev lite less när dom bara sa saker som jag redan kunde, haha. Men då kunde man göra ett teoriprov med 65 frågor och det var uppbyggt som ett vanligt. Och jag blev godkänd! Börjar känna mig säkrare och säkrare nu. Men man kanske får ett jättekonstigt teoriprov när det väl gäller och så kanske jag kuggar ändå. Det vet man aldrig!

Jag hade en liten paus mitt i pluggandet i typ 20 minuter då jag telefonerade med Rebecca. Bra med lite avbrott då man får tänka på lite annat, för annars tar energin slut så snabbt ;P

Nu ska jag läsa ett kapitel till i boken och samtidigt lyssnar jag på låten som jag har i sångläxa till imorgon, för den måste jag ju lära mig så det är lika bra att göra det samtidigt, haha ;)


Kommentarer
Postat av: L

Jäklar i lådan!!! snart har du körkort!!!!!

2009-09-07 @ 23:05:14
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0