Teori

Gör en liten paus i pluggandet för ett snabbt blogginlägg!

Det har varit en bra dag idag! Men jag har varit trött. Senaste två-tre veckorna har jag sovit ovanligt dåligt. Sover liksom oroligt och vaknar flera gånger varje natt. Jag kommer seriöst inte ihåg senaste gången som jag som RIKTIGT bra. Men jag överlever!

Dagen har bestått av skola, träning, pluggande på körskolan och nu pluggar jag hemma. Linus kom förbi med ett spel där man lär sig körkortsteorin. Superbra! Det blir ju liksom lite roligare och så är det lite mer varierat än de vanliga faserna. Börjar bli lite less på fas-frågorna nu, för dom flesta har jag gjort väldigt många gånger.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet! Inte mycket ledig tid här inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0