Träning idag!

Under kvällen har jag pluggat och när jag inte pallade mer tog jag en promenad till konsum för att köpa tuggummin. Promenader är ju så underbart på hösten! Svalkande och uppiggande! :)

Har ju glömt att berätta att jag tränade idag för första gången på nästan en vecka! Det hade kunnat gå mycket bättre, men jag var så trött, haha. Så med tanke på förutsättningarna gick det väl rätt bra ändå! Hann inte med så mycket eftersom jag inte har nå lång tid på mig på måndagar. Men imorgon blir det mer träning! Då ska jag träna biceps efter skolan. Och då hoppas jag att jag är lite piggare ;) Det blir ju som tusen gånger lättare då man har mer energi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0