Utgång ikväll ;)

Jag har bestämt att jag klarar av att fara till Boden ikväll! Har fortfarande svårt för att skratta, men har börjat kunna sjunga nu, så det är på bättringsvägen, haha. Tänkte att jag kunde ju ta ett par alvedon innan, men sen kom jag på att det inte är så smart, för då kan man ju dö. Så jag skippar det ;) Får klara mig helt enkelt ;) Mitt mkt sexiga plåster får folk helt enkelt ha överseende med, haha. Finns som inte något att göra åt det! Istället för att vara negativ försöker jag tänka positivt, typ att jag inte har cancer och är utan hår, osv. Haha, jag är knäpp, men ni får lära er att leva med det ;P

Är hur som helst väldigt peppad inför kvällen! Tror att det blir superkul ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0