Måndagen

Usch vad trött jag har varit idag! Har gäspat typ hela tiden. Men jag lever iaf, så det är ju positivt ;)
Dagen började med engelska. Vi gjorde inget vettigt. Satt ute i en soffa och surrade hela lektionen. Men seriöst, vem orkar jobba en måndagsmorgon?!?

Efter engelskan for jag till gymmet. Gymmade själv idag, för dom andra hade en kurs då som inte jag läser. Jag trodde att det skulle bli stressigt och svårt att hinna, men det gick jättebra! Jag tror att jag var lite extra effektiv eftersom jag trodde att det skulle bli svårt att hinna, och det resulterade i att jag hann göra lite mer övningar än jag trodde! Grymt skönt måste jag säga :) Nästa pass för triceps och axlar blir på fredag :)

Sedan hade vi skolfoto. Tror inte att det blev nå vidare, haha. Lyckas alltid göra nå konstiga miner på skolfotona. Har nog inte sett normal ut på ett enda foto. Fast det kanske beror på att jag inte är normal?! Orka vara normal när man kan vara sig själv ;)

Sedan hade vi musik. Jag, Hanna, Emmy och Jocke sjunger "The Phantom of the opera". Hehe, lite höga toner ibland, men det går om man vågar ta i, haha ;)

Dagens två sista lektioner utgick eftersom A-G inte var på skolan idag. Hon ska vara borta imorgon också så jag får sovmorgon, hehe :) Och jag behöver inte plugga på sångläxan ikväll. Känns skönt att ha en sak mindre att göra!

Dagen slutade med en körlektion. Jag fick göra "Lilla uppkörningen" idag för att kolla vad jag måste öva mer på. Jag gjorde en massa småfel hela tiden eftersom jag blev lite stressad och därmed osäker på mig själv. Men jag har en lektion imorgon och då ska vi öva på alla de där grejerna som jag var osäker på och som gick mindre bra. Och sen får vi se hur det går ;) Har inga förväntningar på mig själv. Tror att jag kommer faila, men känner att det inte är hela världen om jag gör det. Huvudsaken är att jag klarar det inom två månader, och det borde jag ju göra :)


Kommentarer
Postat av: L

din nya tröja älskling:) <3

2009-09-14 @ 18:23:53
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0