Vidsel

Idag skjutsade jag för första gången vuxna som inte tillhör familj/släkt när vi skulle till Vidsel. Det var ju lite spännande, för då har ju dom haft körkort i typ 100 år och är helt bra på att köra bil. Men enligt Maria körde jag "perfekt!", haha. Tyckte att det var snällt :)

Hur som helst så gick det bra att sjunga! Det var en låt som blev lite ostadig eftersom min röst vad nära att brista på de höga tonerna. Blir lätt så när jag har sjungit mycket och rösten är trött ;P Men det gick rätt bra ändå, lite svagt och inte jättestabilt, men det gick! Och sista låten gick superbra! Det var "Footprints in the sand" av Leona Lewis. Sjukt fin låt och härlig att sjunga. Like like like :)

Morfar var där och lyssnade! Haha, han är så gullig. Det var en som sa: "Vilken söt morfar du har!!". Hehe, I'm lucky to have him :) När vi hade sjungit fick vi en massa kramar av flera och dom sa att vi var duktiga. Det är ju alltid kul att höra. Och kramar är alltid kul att få också. Jag är en kramig människa, haha :)

Aja, nu blir det kvällsfika med syskonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0