Chokladbollar

Nu har jag bakat klart. Chokladbollar till imorgon då vi ska servera fika. Och jag kan ju erkänna att jag har ätit lite chokladbollssmet också :) Gottit!

Har även varit och handlat med Chris och Jess. Vi köpte grejer att ha till tacos, korv att grilla och öl att dricka. Det låter väl som att det kommar att bli en helt perfekt kväll? ;)

Och jag har INTE tränat idag. Haha, lusten försvann när jag kände att jag har träningsvärk i hela kroppen. Det känns att jag fick ha ett långt uppehåll på grund av förkylning. Musklerna är lite chockade nu när dom har börjat användas igen ;) Men imorgon ska det tränas! Ojaaaa! ;D


Kommentarer
Postat av: jess

hehe jaa och liten va den oxå!

2010-04-30 @ 15:38:45
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0