Ett helt ointressant inlägg

Jag tränade lite. Ytterst lite. Så fort jagbörjade kände jag av halsen igen.Var bara på gymmet och körde lite lätt som tidsfördriv. Gaaah, varför kan jag aldrig bli helt frisk? Är det inte förkylningar så har jag ont i foten. Har itne kunnat träna lika mycket som vanligt på FLERA veckor. Börjar bli less på det här :P

För övrigt har dagen bestått av lite engelsk språkhistoria och sen tre musikämnen. Tycker att Peter är så härlig! Så musiktimmarna är jätteroliga. Och klassen är ju rätt amazing. Skratt på varje lektion ;)

Jag är jättesuperhungrig! Kom hem typ halv fem och åt ett päron och en macka för jag kände att jag inte klarade mig utan något ätbart innan middagen som blir på typ en halvtimme. Livet är hårt ;)


Kommentarer
Postat av: julia

gud vad härligt! väldigt avis;)

2010-04-19 @ 19:01:15
URL: http://jubi.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Ja det hade jag inte ens tänkt på faktiskt, men nu när du säger det :P Undrar varför det blev så..

2010-04-20 @ 00:12:12
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch vad länge :o Jo klart man kan sova men de e ju segt som bara den :s



Jo den går bra. Det var andra lektionen igår. Övningskörningen går också hyffsat. Jag har kört nästan ända från det att jag fyllde 16 men på körskola har jag tagit 5 lektioner nu tror ja :)

2010-04-20 @ 08:03:44
URL: http://mollanranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0