Kosttillskott

Någon mer än jag som alltid är förkyld? Och ända ser jag till att få i mig en massa vitaminer jämt. Jag äter en massa frukt och jag kompletterar med vitamintabletter. Dom vitamintabletterna jag äter är från Apotekets egna märke. Dom heter Multikvinna. Man ska egentligen ta en om dagen. Ibland tar jag två när jag känner att jag behöver lite extra vitaminkick :)

Jag äter även Omega 3. Det är ju viktigt att få i sig rätt sorts fetter som finns i fisk, osv. Men jag äter så sällan fisk så jag kompletterar med omega 3-tabletter. Kan ju göra lite reklam också för omega 3 tabletter som man just nu kan få helt gratis. Tycker det var ett bra erbjudande! Alla behöver ju omega 3 :) Har en liten reklamruta längre ner på min sida ------->

Haha, jag känenr mig lite som ett hälsofreak ibland. Men det är ju viktigt att man får i sig rätt saker så att man kan hålla sig pigg och frisk! Jag håller mig pigg, men inte frisk för tillfället ;P Men det beror nog också på att jag är pollenallergisk. Immunörsvaret försämras vid allergier och nu är det ju vår så det är inte så konstigt att jag är småförkyld hela tiden :P


Kommentarer
Postat av: Saraah

Ja men eller hur! Sol är aldrig fel, man blir så glad och så får man en massa energi! :) Plugga på i solen du! :)

2010-04-20 @ 13:54:46
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: nja det går väl ganska bra =) Hehe.. men det lär väl inte bli körkort på dett tag. Har ju precis börjat

2010-04-20 @ 13:57:55
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: marre

HAHA, värst vad nyttig du är då! själv mula jag en kebab igår och dricker oboy varje morgon! alanya-beachen, jajamensan! Here I come :P



MEN VAD COOLT, universitet! Vad ska du plugga där? Har hört att det är sjudundrans med fester på universitet :P

2010-04-20 @ 14:30:19
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0