Nya Bree Hodge?

Så underbart skönt att få sova i en vanlig säng inatt! Har sovit som en prinsessa, haha :) Dock jhar jag ju itne sovit i min egen säng, men jag sover faktiskt bättre i Linus säng :)

Peter var sjuk idag så jag hade ingen sånglektion. Alltså hade jag noll lektioner idag och vaknade i onödan ;) Men jag var på gymmet iställtet. Har ju itne kunnat träna på jättelänge på grund av halsen! Men nu är halsen bra, jag får träna och jag är lycklig ;D Blev triceps och lite mage idag :)

Ni ska å en lite bättre bild på hur mitt hår ser ut:

Jag döljer det med en mössa för tillfället ;) Jag ser på DH nu oh inser att min hårfärg är ganska lik Bree's. Och på henne ser det ju bra ut.. Kolla här:



Så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med det. Tror det blir att färga det imorgon. Men vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0