Plugg och planering

Har suttit ute i solen ett tag och läst engelskaboken. Har snart läst ut den. Väldigt lättläst ju! Men solen gick i moln och då orkade jag inte längre sitta ute. Gick istället in och pluggade på författare. Kuuul! Det gäller att nöta MASSoR så att all onödig fakta om dom fastnar :P

Sen har jag försökt planera mitt liv litegrann. Haha, eller snarare min skiva. Har inspelningstid på fredagar, men i helgen är jag ju i stockholm och sen ska jag utomlands och allt möjligt så jag kommer missa några fredagar. Istället ska jag få vara i studion imorgon klockan tre. Yäy! Hoppas min hals känns bättre då så att jag kan sjunga :)


Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: hehe ja jag med, man får lite mer plats också, kan man breda ut sig lite och hålla en större ordning. Annars så fort man ska ha någonting så råkade man stöka till lite.

2010-04-20 @ 15:42:14
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa de e underbart gott.. Jag har inte gillat de förut, + att ja fått blåsor av dom. Men häromdagen fick jag bara ett sug :D



Håller du på o spela in en skiva? Spännande! Vad för typ av musik håller du på med?

2010-04-20 @ 16:02:39
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0