Sometimes, someday, somehow


April för ett år sen :)

Dagen har börjat bra! Det var grymt skönt att få cykla! Känns nästan som att det är sommar om man inte tittar på all snön i dikena :)

Jag har hunnit ha två lektioner, men en var typ bara fem minuter eftersom vi bara skulle få nå papper. Har även hunnit träna. Tränade bröst idag och var helt slut i typ hela kroppen efteråt ;)

Jag har även hunnit vara på byn en sväng med Reb. Jag var på Apoteket och sen på polistationen. Fick sms av polisen imorse och blev lite förvånad. Men det visade sig att det var mitt pass som hade kommit ;) Nu kan jag resa hur mycket som helst! Lovely! :)

Nu har jag ätit lunch samtidigt som jag har kollat facebook. Och nu är det dags att gå ut i det underbara vädret. Blå himmel, strålande sol och 14 plusgrader. Wonderful! Hinner dock inte vara ute så jättelänge eftersom jag börjar om tjugo i ett. Men ett tag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0