Soooo silver!

Ikväll blir det tjejkväll i Piteå. Blir nog riktigt nice! Har dock inte så mycket som behöver handlas. Ett nytt silverschampo skulle vara bra eftersom det gamla nyss tog slut och mitt hår är gul-orange just nu, haha. Och hårinpackning kan ju också behövas. Men mer än så behöver jag inte köpa. Har ju shoppat mer än tillräckligt redan när jag var i stockholm ;)

Ett sånt här har jag haft och det räckte i nästan tre år! Är ju visserligen bara blond på somrarna och använder bara silverschampo när håret är nyfärgat och gult, men tycker ändå att det är värd varenda krona eftersom det räcker så länge :) Får se om jag köper det här idag eller om jag hittar nåt nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0