Spårlöst försvunna

Haha, tror ni att jag hittade mina inlines? Nää. Gick runt i hela huset och sökte. Antar att det är mamma som har ställt undan dom på nåt "smart" ställe under vintern. Hur som helst så blev det alltså ingen inlinesrunda för mig nu, men jag for ut och sprang istället. Och idag gick det riktigt bra! Sprang ca 5 minuter fortare än vanligt. Och riktigt skönt var det! Jag hade inte lika mycket problem med andningen idag. Stannade upp ibland och tog några djupa andetag och då funkade det utmärkt. Känns bra att det redan är framsteg från igår. Måste lära mig att springa drygt fyra mil innan nästa sommar, men det fixar jag :) Jag är målmedveten, haha :)


Kommentarer
Postat av: Theréz

Sv: Det är Adobe Illustrator ^^ finns att ladda ner på Adobes hemsida :P

2010-04-29 @ 14:07:27
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0