Sweet dreams or a beautiful nightmare

Jag hade en jättekonsig dröm inatt. Typ en mardröm. Brukar aldrig ha det. Scary. Tur att jag sov hos Linus. Dock var han inte i sängen när jag vaknade och behövde honom. Han hade lagt sig på soffan för att jag sparkade honom så mycket ;P Men han kom tillbaka till sängen och jag fick krama honom tills jag kände mig lugnare och kunde somna igen.

Imorse vaknade jag tiiiidigt. Hade nationellt prov i engelska b. Det gick gode bra! Hade dock inte lagt märke till att man bara fick ha 300 ord förrän i slutet och då var jag uppe i typ 350. Fick sudda ett helt stycke och göra ett snabbt avslut, men hade ändå över 300. Men Nylén sa att det inte gjorde nå :)

Nu har jag ärg i håret. Igen. Blir galen på mitt hår! Två avfärgningar och en färgning är redan gjort. Nu blir det andra färgningen. Om det inte blir bra nu kör jag på nån helt random färg för jag orkar inte försöka bli blond mer. Men vi får se hur det går :) SKa ha i färgen läääääääänge iaf, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska åka tillbaka till underbara Egypten.. =)

2010-04-29 @ 10:56:47
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: Linnea

sv: Ne det ska man inte göra. Men sånt är ju ändå intressant att se vad man väger.

2010-04-29 @ 10:57:32
URL: http://excellentlinnea.blogg.se/
Postat av: robiN

sv. haha aa det tyckte jag också men sammtidigt lite obehagligt :P

2010-04-29 @ 11:00:55
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0