Varmt varmt varmt

Dagens träning blev oväntat jobbig på grund av att det var typ 100 grader varmt på gymmet. Dom bort skaffa luftkonditionering där! Det funkar ju inte att bara ha nåt fönster öppet när det är så här varmt ute. Såna saker får mig att längta till Umeå och gymmet där. För det är ju inte lika b-igt som här i älvsbyn. Gaaah. Jag började ju må illa och höll på att svimma för att det var så fruktansvärt varmt. Ska det vara så? Neeeeeeej.

Men jag tränade ju iaf och det är ju positivt! Men jag orkade inte hålla på lika länge som jag hade tänkt :P Hoppas det går bättre imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: sara

hej :D jag tänkte bara kika hur intresset kring "veckans blogg" ser ut? tänkte eventuellt starta någon sådan utmaning men man måste ju kika hur intresset ser ut också! ;D

2010-04-04 @ 21:48:41
URL: http://saaarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0